dimecres, 26 de maig del 2010

Com i van

Avui xafardejan bicicletes d'enduro m'he donat una volta per la pàgina de SCOTT, i com de bicis no n'he vist cap que em fes el pes, he estat mirant algun dels vídeos que i tenen penjats.

M´ha sobtat molt el vídeo (entre altres) de la productora The Coastal Crew, tenen una manera de fer amb les imatges que trobo que és molt original,  i ara que tothom pot jugar a ser  productor amb les possibilitats del món digital és un punt al seu favor.

Episode 1

Naturalment, la meva passió per la bici potser no em deix ser prou parcial a l'hora de fer una crítica del vídeo, perquè quan veig els trucs, els salts, o les creuades que fan entre ells ja en tinc prou per estar enganxat a la pantalla, peró no hi ha cap dubte que tant el muntatge com la calitat de les imatges es impressionant.

Res, espero que us agradi (o no). Us he ficat l'enllaç del video perquè no he sigut capaç  de fer-lo cabre en el bloc (estos novatillos)

Adèu

Hey

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada